Re: Problem z profilem - tworzy nowy po restarcie

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Mon 18 May 2009 - 20:06:22 MET DST

Mon, 18 May 2009 19:32:16 +0200, w <gus6lr$jva$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(-a):

> Dlatego tak sie dzieje, gdyż zmieniłeś nazwe konta z xxxx na np. Konto,

Było zmieniane, ale dawno temu.

> [...]
> Settings\xxxx i dlatego ci sie ta nazwa pokazuje.
> Zmien w w/w lokalizacji i w rejestrze
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
> NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-.....................itd
> ProfileImagePath= %SystemDrive%\Documents and Settings\Konto
>
> Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
> nadaj pozwolenie na jego użytkowanie.
> Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
> HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
> wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.

W rejestrze faktycznie były dwa profile:
- jeden z .bak na końcu -- do niedziałającego profilu (user)
- drugi "normalny" do nowozakładanego profilu przy próbie logowania do tego
niedziałającego (user.WinXP).

Usunąłem ten "normalny" profil, a z drugiego końcówkę .bak. Reset i poszło :).

Dzięki. :)