Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 17 May 2009 - 23:48:44 MET DST

Użytkownik "Latet" <latet@mxxxx.pl> napisał w wiadomości
news:gupvmv$3k1$1@inews.gazeta.pl...

> Od lat nie zszedłem poniżej kilkunastu, choć próbuję...

Przez krótki okres czasu miałem... 40 (!) kont, zdecydowana większość,
to darmowe. Dlaczego? Bo gdy je zakładałem, to dość często zdarzały sie
kłopoty w korzystaniu.
Założyłem więc tyle, żeby one sobie spokojnie się wykruszyły, czy to
przez zaprzestanie bycia darmowymi, czy przez zaprzestanie istnienia...
tak np. @poprostu.net, @hoga.pl, @skrzynka.pl, @kki.net.pl, @promail.pl,
@friko.internet.pl (tu nie jestem pewien, czy dobrze pamiętam domenę),
@polbox.com alias @free.polbox.pl... I jeszcze kilka. Z kont na wylocie
(ale nadal chodzą) - 3 konta w @bankier.pl... Wykorzystuję jako
spamtrap. I pani Wiktoria z adresu vika@mail.zp.ua czasem coś
"wyskrobie", oczywiście, "korespondencji" od niej nie zamawiałem :))
Z 40 zrobiło się, o ile dobrze liczę, 18, OE ma ciekawą, acz niemiłą
cechę, gdy liczba kont przekroczy 32, to głupieje totalnie przy
automatycznym sprawdzaniu i trzeba sprawdzać ręcznie, konto po koncie,
te, co są powyżej 32-go.. Dość szybko kłopot przestał być kłopotem...