Niewidoczne maile w OE, a w DBXie są

Autor: karol <karol_at_kot.pl>
Data: Wed 13 May 2009 - 12:13:23 MET DST

Witam!

Mam plik np. karolina.dbx
Są maile które są od Karoliny
Outlook Exress nie widzi jednak tego co tam jest bo zawsze stwierdza, ze
jest pusto w folderze Karloina.
Probowalem zalozyć inny folder np. janek i zmieniałem nazwe pliku
karolina.dbx na janek.dbx
Outlook nie chcial tego wczytac.
Przypuszczam też, ze ten plik karolina.dbx moze byc tez uszkodzony.
Czy jest jakis posob by to odczytac?
Import OE do Microsot Outlook nic nie daje, akurat ten folder nie jest
importowany.
Proszę mi też powiedzieć czy jest jakies freewarowy dbx extractor, ktory
  wyłuska te maile z tego pliku?
Chodzi o cos bezplatnego. Szukalem w necie, ale nie ma czegos takiego.
Moze ktos pomoze?