Re: Padlo XP Home SP2 - pomocy... pilnie

Autor: Skalski <karol-nazwisko_at_wp.pl.invalid>
Data: Tue 12 May 2009 - 12:57:01 MET DST

Maciek napisał(a):

> PROCESS_NAME: BNA.tmp

spróbuj nazwę tego procesu wpisać w google

Według mnie masz zawirusowany komputer. Jak się tego skutecznie pozbyć
nie mam pojęcia bo się z czymś takim nie spotkałem.
Sugerowałbym skorzystać z innego komputera i pobrać jakieś LiveCD i
wtedy szukać rozwiązania problemu.

Tu masz trochę informacji o usuwaniu różnych "dodatków"
http://www.searchengines.pl/index.php?showforum=99

Jak cię goni czas, to nie wiem czy nie lepiej by było kupić nowy dysk i
postawić system od początku a do tematu wrócić jak się odrobisz.
/oczywiście stary dysk zastąpić nowym i dane oczywiście z backupu/

--
ks