Re: Zdalny dostep do komputera

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 11 May 2009 - 22:12:08 MET DST

Dnia Mon, 11 May 2009 16:18:37 +0200, Medyk-Ignacy napisał(a):

> Nie. Możesz na kliencie wpisać hasło i wtedy przy próbie logowania się do
> kompa zdalnego masz pytanie o hasło. Działa to nawet na ekranie logowania do
> Windows.

A rozwijając: jeśli TeamViewer działa jako program, to przy każdym
podłączeniu trzeba podać aktualne ID i hasło, a jeśli działa jako
usługa, to ID i hasło jest stałe i z góry zdefiniowane. Wyboru trybu
pracy dokonuje się podczas instalacji albo później, w opcjach.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/