Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 11 May 2009 - 16:22:46 MET DST

Proces Piotr Palusinski <perfekt_xl@invalid.wp.pl> zwrócił błąd:

> Nic takiego nie widzialem, ja instalowalem spod Visty, instalka przeszla jak
> burza.
> Podobnie instalowalem Viste spod XP (ponad 2 lata temu).

Ja tak samo mułowato miałem _już_ na wersji Beta, komp Q9650 z 8 GiB
RAM. Chyba z pięć minut minęło zanim cokolwiek się pojawiło oprócz
ptaszka. Może za dużo urządzeń podoczepianych? Widziałem filmiki z
instalacji i tam od razu pojawiało się "okienko". Powinni to dopracować.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8