Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia OT

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Mon 11 May 2009 - 10:59:08 MET DST

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:4a05d53c$1@news.home.net.pl...

> No fakt, ja miałem pierwszy akcele...wróć, spowalniacz graficzny (taką
> opinię z testów gdzieś wyczytałem), S3Virge 375 (OIDP...) DX.
> Cholera... a może to był Trident TVGA9000...? :) A "dziewicę" dokupiłem
> później :) Wiem tylko, że do W95 było to kolorowe, bo do W3.1 działałem na
> Herculesie.
> Trident miał pół mega, "dziewica" 4 mega (bo 2 dokupiłem w sklepie, za
> nienajmniejszą sumę...).

Trident był taki "wypas" że jak mu dołozyłem do 2MB pamięci (też dokupiłem w
sklepie, za nienajmniejszą sumę) to i tak było wolniej niz S3Trio znajomego
z 1MB.
Virge to... wtedy chyba jeszcze nie było, było P60 jako nowość w sklepach.
Miałem 486DX100 AMD i za diabła nie chciało to ruszyć jako 120MHz - jakaś
wersja LowVoltage procka miałem.
Potem znajomy miał cos nietego z monitorem i w DOS mu wyświetlał a w Windows
nie, to się zamieniliśmy kartami bo na mojej było odwrotnie.
Wtedy moje gry dostały kopa. Ahh.. jak ten Gravis Ultrasound wtedy grał.
W95 też miodzio działało na tym procku, ale miałem 16MB RAM.

--
Irokez