Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia OT

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 09 May 2009 - 19:00:08 MET DST

Użytkownik "Tom" <tomek.sa0@op.pl> napisał w wiadomości
news:gu44j5$6o8$2@news.onet.pl...

> Wtedy P75 to był wypas.
> Ja instalowalem na 486SX33.
> Jak ktos mial naped CD to tez byl wypas
> :)

Ja W95 położyłem na 386DX40 :) z 20 MB RAM, i muszę powiedzieć, że
chodził o ok. 20 % szybciej, niż W3.1/3.11 :)
Dobry procek, jak mu chłodzenie spadło/wyłączyło się/etc, to dalej
chodził, mocno ciepły był, ale działać nie przestawał :)
Gdzie te czasy, gdy do kilkudziesieciu programów, wystarczał nawet XT z
640 kilo ramy :) I 21 mega dysku, słynny ST-225 :)
A dziś, by kalkulator odpalić... :)