Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Sat 09 May 2009 - 14:40:05 MET DST

On 9 Maj, 10:31, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> To samo dzieje się w czasie instalacji Visty. Nie wiem,
> z czego to wynika. Ale system instaluje się raz, to moż-
> na te 5-10 minut dodatkowo poczekać.

Wiadomo, czas nie jest problemem - tylko ze moze byc sytuacja ze ktos
pomysli ze sie instalka zawiesila i robic restart.
Ja gdybym nie wiedzial ze sa takie problemy, to bym sie zastanawial
nad restartem po 2 minutach "niczego". Zeby chociaz jakis pasek
postepu byl.

>Wystarczy sobie
> przypomnieć, jak się instalowało OS/2 2.1 z 30 dyskietek
> 1.44"...

Ujj ;) Wtedy to ja bylem w czasach Amigi i Pegasusa ;-)

> A po co chcesz partycjonować dysk w czasie instalacji?
> Zakładasz *jedną* partycję na system i gotowe. Potem
> dalsze partycje na dane (jeżeli ktoś potrzebuje) zakłada
> się już na działającym systemie.

> Vista też jest szybka na sensownym sprzęcie.

Tylko ze ten sensowny sprzet 2.5 roku temu byl w kosmicznych cenach +
problemy ze sterownikami na poczatku = opinia o Viscie.
Nie kryjmy Win 7 w duzej mierze to to samo co Vista. Tylko Win7 bedzie
mial znacznie lepiej przygotowany grunt w momencie wejscia do
produkcji (sterowniki itd) - w koncu po to MS daje wersje RC wszystkim
chetnym.

Nie wiem jak jeszcze to bedzie wygladalo (dzisiaj sie troche systemem
pobawie, poinstaluje oprogramowania i zobaczymy jak to bedzie
dzialac), ale jak bedzie ok to wg mnie migracja z XP do Win 7 bedzie
zasadna, natomiast z Visty do Win 7 to juz wg mnie moze byc szkoda
pieniedzy na nowa licencje.

> Ja bym pewnie i tak to wyłączył ;)

Troche atrakcji jeszcze nikomu nie zaszkodzilo ;)

Pozdrawiam
Rafal