Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Sat 09 May 2009 - 14:29:51 MET DST

On 9 Maj, 01:12, "B.G" <b0ggacU...@wp.pl> wrote:

> Za malo szukales :)
> Na ekranie instalatora wybierasz po kolei:
> Install now / akceptujesz licencje <next> / Custom (advanced) / Drive
> options (advanced) / New (zólta gwiazdka).
>
> pózniej juz z górki.. ustalasz wielkosc partycji i ew. robisz kolejne.

Znalazlem, znalazlem to. Ale ze tak napisze dziwnie mi to wygladalo.
Zdecydowalem sie wiec na Gparted.

BTW - jedna rzecz mi sie przypomniala.

Czemu Win 7 (i OS i jego instalka) widzi dyski na odwrot?
Znaczy jako pierwszy mam ustawiony dysk "A" a jako drugi "B" - i to
systemy Linuxowe widza to prawidlowo: "A" jako sda, a "B" jako sdb.
Natomiast w Win 7 dysk "A" nazywa sie Disk1, a "B" nazywa sie Disk0?

Pozdrawiam
Rafal