Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Sat 09 May 2009 - 11:39:42 MET DST

Uzytkownik "Piotr Palusinski" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisal w
wiadomosci news:gu30ps$dbm$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:f7028a32-4358-4a61-b83c-4cbd6e2e6df6@o20g2000vbh.googlegroups.com,
> *Rafal M* <rafal.markiewicz@gmail.com> typed:

> Nic takiego nie widzialem, ja instalowalem spod Visty, instalka przeszla
> jak burza.

  Tez tak zrobilem i faktycznie poszlo dosc szybko.

  Instalator nie potrafil zainstalowac trzech kart PCI obecnych w
komputerze -
podalem sterowniki z Vista i zostaly zaakceptowane.

  Instalowalem Windows 7 glównie z powodu obecnosci nastepcy VPC 2007 która
ma
dodana obsluge USB - po pobraniu i zainstalowaniu VPC na pierwszy ogien
poszla instalacja Windows 98SE (ze wzgledu na szybkosc instalacji).
Instalacja sie powiodla ale nagle zonk... próba instalacji VMA zakonczyla
sie niepowodzeniem. Niedoróbka to czy feature?

  Nastepny etap to pobranie i instalacja specjalnej wersji XP przeznaczonej
do pracy w srodowisku virtualnym. I znowu zonk.... srodowisko wirtualne nie
udostepnia juz mozliwosci wykorzystania portu LPT a tego potrzebuje do
korzystania z klucza zabezpieczajacego stary program - nie wiem czy to cecha
srodowiska 32 bitowego czy MS po prostu zrezygnowal z tej mozliwosci.

W sumie nie mam motywacji do zakupu Windows 7 w takiej postaci jak to
wyglada w wersji RC.

--
marfi