Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Sat 09 May 2009 - 00:37:07 MET DST

On 9 Maj, 00:00, "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfi...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Nie zauwazylem zadnych takich problemów.

Kilka osob mialo juz z tym problem - na 100% wina konfiguracji.
U mnie to wygladalo tak, ze po pokazniu sie tego tla, trzeba bylo
poczekac ok 2-3 minuty, az plyta w napedzie DVD sie zatrzyma, ponownie
rozpedzi i dopiero wtedy wczytywalo sie okno.

> Ale czego sie nie da zrobic? Co Cie zmusilo do odpalania Gparted?

Przed instalacja Win 7 wlozylem do PC nowy, czysty, nie formatowany
dysk.
I pod instalatorem Win 7 nie bylo jak go podzielic na partycje. Jedyna
opcja jaka byla (po rozwinieciu opcji zaawansowanych) to sformatowanie
go w NTFS (calego dysku). A troche glupio miec partycje systemowa
500GB ;)

Pozdrawiam
Rafal