Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Thu 07 May 2009 - 10:24:24 MET DST

Rafal M pisze:

> Testowy, ale bedzie do dyspozycji caly HDD 500GB.
>
> Nie kryje, ze jak bedzie tak dobrze jak ludzie na roznych forach pisza
> to zostanie on glownym systemem na domowym kompie.

ja tak patrzę na wątek, i za ten czas, w którym zadałeś ileś pytań dawno
byś sam wszystko sobie sprawdził i wyciągnął wnioski. Podłączył dysk, i
postawił system w takiej, a potem w innej konfiguracji partycji czy
wersji. I sprawdził czy ci chodzą stare gry, i te pe, i te de.

Naprawdę, lubisz jak wszystko ci wszyscy podpowiedzą? :) Przecież to nie
wybuchnie, jak spróbujesz zrobić coś sam... to tylko system operacyjny,
a że jeszcze na nowym dysku? to w czym widzisz problem?

Czasami naprawdę warto samemu podjąć decyzję....

Pozdr,
Tomek