Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 06 May 2009 - 23:28:35 MET DST

Sempiterna log(in):
> Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> U gościa wywalałem NODa, ktory lacno wirusa przepuścił a jak już
> chciał wyrżnąć, to nie dawał rady.
> Zrobiłem to ręcznie i zapuściłem Avasta, oraz wywaliłem podejrzane
> autostarty - jak ręką odjął...
> Nawet "nieuruchamialne" usługi w końcu wystartowały. No, ale to był
> NOD z crackiem czasowym...

To że programy antywirusowe niby "przepuszczają" wirusy i nie dają im
rady to nic nowego.
Laby czasem nie nadążają m.in. za rozwojem/modyfikacją virów, a IMHO nie
zawsze są one winne.
Użytkownicy nie aktualizują OS/IE, mają niepoprawną konfiguracja poczty
i browsera itp., ot co, a raczej kto jest winny!
P.S.
Konia z rzędem czyli skrzynka piwa temu kto mi wskaże, który normalny
program antywirusowy typu NOD, KAV potrafi dzisiaj wykryć i usunąć np.
Nimdę. NOD4 też nie potrafi jej wykryć i usunąć, ale nie oznacza to, że
jest kompletnie be.