Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 06 May 2009 - 17:14:21 MET DST

Rafal M pisze:

> Angielski czy PL - co za roznica? To tylko OS.

Lepszy dla mnie PL. Po co tracić czas?

> A po za tym sa juz sposoby na spolszczenie ;-)

Jakie? :-)

Ściągnęłam ze strony Microsoftu dzisiaj. Nie ma tam PL oczywiście.
Ściągnęło mi się to z rozszerzeniem php. Zmieniłam na .rar, ale płyta dvd
nie chciała się nagrać i już jest sknocona, a zapas płytek dvd mi się
skończył.
Produkt Key do tej instalki od Microsoftu mam.

--
animka