Re: Bezpieczne przenoszenie danych

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Tue 05 May 2009 - 20:56:09 MET DST

Dnia 04-05-2009, ktoś znany jako 'Kamikazee' w wiadomości
<news:gtnmqn$158$2@inews.gazeta.pl> napisał:

> Sprawdź następujące programy
> http://www.axantum.com/AxCrypt/
> oraz
> http://www.freeotfe.org/
>
> I daj znać, który działa bez konieczności posiadania praw admina.

Dzięki za dobre chęci ale co do FreeOTFE, to nie działa bez posiadania
praw admina. Sprawdziłem, a poza tym cytat z manuala:
"installation of the device drivers requires administrator privileges
to create the registry entries, etc"

AxCrypt znałem już wcześniej. Jest dobry, ale wymaga instalacji w
systemie (admin!) i w zasadzie nie jest przeznaczony do prostego
użycia z nośnikami przenośnymi (choć można się uprzeć - tylko po co,
jak są do tego lepsze narzędzia).

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog