Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 05 May 2009 - 17:23:03 MET DST

On 5 Maj, 17:16, "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfi...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Ja nic takiego nie mam, nie widzę potrzeby.

Ooo... wirusy zywcem nie zezra, jak z bezpieczenstwem portow bez
firewalla? ;-)

> Większość z tego będzie działać na pewno, nie wiem jak te niskopoziomowe
> (truecrypt, cobian).

W przypadku trucrypta: w tej chwili mam na jednym z HDD zaszyforwana
cala partycje - zeby to dzialalo trzeba bylo ta partycje odmontowac w
Windowsie XP (w zarzadzaniu dyskami). Jak bym teraz zainstalowal Win 7
to sie nic nie stanie? W sensie, ze najprawdopodobniej "7" sobie ta
partycje podmontuje - nie spowoduje to utraty danych?

Pozdrawiam
Rafal