Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 05 May 2009 - 17:05:32 MET DST

Witam

Dzisiaj oficjalnie dla wszystkich chetnych zostal udostepniony Windows
7 RC - ktory bedzie dzialal normalnie do marca 2010 (czyli przeszlo 10
miesiecy) - z okazji tego prezentu od MS chce sie troche pobawic nim
na domowym kompie.

Aktualnie mam XP PL oem.

Z podstawowych danych sprzetowych mojego PCeta:

Procesor: Intel E6300 (1.86Ghz)
Ram: 2x2GB
GPU: chipset nvidia 7600GS

Pytanie do Was: czy na tej konfiguracji Win 7 bedzie mi dobrze i
plynnie chodzil? Chodzi mi zwlaszcza o opinie na temat procesora.
Chcialbym po prostu uniknac sytuacji, w ktorej wydajnosc bedzie gorsza
niz aktualna na XP.

Jaka wersje zasugerujecie zeby wybrac: 32 czy 64bitowa?

Jak teraz na Win 7 RC bedzie chodzic oprogramowanie w stylu
antywirusa, firewalla?
Z wiadomych wzgledow aktualnie nic "oficjalnie" nie wspiera "7". Z tym
ze widze, ze np Avast Home ma wspolna instalke za dla XP i Visty -
wiec moze i na "7" bedzie ok?
Sprawdzal to moze juz ktos? Najlepiej z grona bezplatnych (dla uzytku
domowego) antywirusow, firewall'i.

Jak z innym oprogramowaniem? Chodzi mi glownie o Firefoxa, OpenOffice,
paczke kodekow k-lite (co jest bardzo wazne), Truecrypt, Keepass,
Pait.NET, 7-zip, Konnekt, CeasarFTP, MozBackup, Eraser, Cobian Backup?

To jest wlasciwie wszystko co na co dzien uzywam - czy bedzie to
chodzic na Win 7?
Prosil bym o info od osob ktore korzystaly/korzystaja z Win 7 beta i
RC.

BTW - Czy korzysta ktos ze Spybota Search & Destroy na Viscie? Jest w
ogole wydanie na ten system?

Pozdrawiam
Rafal