Re: net view i odmowa dostępu

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 May 2009 - 23:33:56 MET DST
Message-ID: <gtnn06$198v$1@opal.icpnet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> napisał(a):
> To sprawdziłeś? Przede wszystkim punkt 1 i 3.
> http://support.microsoft.com/kb/555644
> Piciu

Link dotyczy synchronizacji czasu więc na pewno punkt 1 tutaj nie pasuje.
Punkt 3 też nie bardzo bo gdyby firewall blokował to byłby inny komunikat.

Problem po restarcie zniknął ale chętnie dowiedziałbym się jak można się go
pozbyć bez restartu.

-- 
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/
OE PowerTool i aktualności ze świata Outlook Express: grzegorz.net/oe
Uptime: 3 days, 9 hours, 54 minutes and 41 seconds 
Received on Mon May 4 23:35:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 04 May 2009 - 23:42:00 MET DST