Re: Bezpieczne przenoszenie danych

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Mon 04 May 2009 - 21:30:05 MET DST

Dnia 04-05-2009, ktoś znany jako 'Tomasz Chmielewski' w wiadomości
<news:gtndfd$aab$1@online.de> napisał:

> Czemu nie?
> Zakladam, ze serwer nalezy do twojej firmy czy do ciebie, ew. zaufanego
> dostawcy.

Z tych trzech możliwości w grę wchodzi tylko tzw. zaufany dostawca.
Niestety dla mnie żaden nie będzie wystarczająco zaufany (takie
skrzywienie, ostrożność, podejrzliwość, doświadczenie życiowe or
whatever)

I uprzedzam pytania: Nie, nie mam manii prześladowczej, ani nie czuję
się śledzony i obserwowany. Używam kart kredytowych, kont bankowych,
komórki, internetu i innych zdobyczy cywilizacji :-)

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog