wywolanie programu w pliku cmd

Autor: yiu <wfe_at_ldf.pl>
Data: Sun 03 May 2009 - 15:33:08 MET DST

mam ci ja program swiss file knife i plik ktory chce za jego pomoca
wielokrotnie obciac z przodu o 512 bajtow (sektor), ciac sie ma az
sie pliczek skonczy ( w petelce w batchu ktora bedzie mi po kazdym
obcieciu probowala wykonac takie cos
truecrypt /v plik_do_obciecia /l x /b /p " haselko" /q /s
jak sie uda to sobie bipnie, obraz zostanie podmontowany czyli sfk
go juz nie obetnie, a ja po jego rozmiarze wylicze sobie o ile obciac
wielogigowy oryginal)

skladnia wywolujaca sfk musi byc nastepujaca

sfk partcopy plik_do_obciecia 512 %ILE_BAJTOW% plik_wynikowy

problem w tym ze chce go ciac o te 512 az do skutku, zatem za
ILE_BAJTOW musialbym podstawic za kazdym razem wielkosc
pliku minus 512

rozmiar moge odczytac np. w ten sposob
for %I in (plik_do_obciecia) do @echo %~zI

odejmowanie moge machnac za pomoca set /a
ale calosc mimo godziny googlania jakos niezbyt chce mi dzialac
pomozecie?