Re: "\" zamienia sie w "#" w cmd.exe

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Sat 02 May 2009 - 10:56:30 MET DST

Mariusz Kruk schrieb:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomasz Chmielewski"

> Pewien jesteś, ze to nie jakiś feler klawiatury?
> (BTW, ja miałem ostatnio równie durny problem - w Firefoksie (i tylko w
> nim) polskie ciapki (poza "ó") wpisywało mi podwójnie; nie mam pojęcia
> dlaczego).

Jestem pewien.
Tzn. tu jest dodatkowo polaczenie zdalne (RDP), i to wlasnie tam sie
dzieje (z wieloma klientami).

Dziwne zjawisko - wyglada tak, jakby wcisniecie za szybko czy za wolno
"\\", "alt+costam", czy nie wiem juz czego, powodowalo zmiane ukladu
klawiatury w danym okienku (np. zamiast "y" mam tez "z" itp.).

--
Tomasz Chmielewski