program do odzyskania filmu z DVD

Autor: Kicer <a_at_B.c>
Data: Fri 01 May 2009 - 20:08:05 MET DST

Witam

pozwoliłem sobie na crossposta bo nie wiem gdzie lepiej ;)

Kolega dał mi do odzyskania płytę DVD z filmem.
Przemieliłem ją kilkadziesiąt razy linuxowym programem ddrescue, uzyskując
wielkość błędu (nieodzyskanych danych) na poziomie 56MB. W zasadzie
uszkodzone są jedynie klatki koncowe (okolo 20-30 sekund filmu) i da sie
przeżyć, ale pomyslałem że moze jest jakis program ktory umozliwiłby
zreperowanie uszkodzonych klatek (a dokladniej uszkodzonych pixeli klatki)
na podstawie pixeli z kilku klatek sprzed i po. Istnieje takie cudo ?

pozdrawiam

--
Michał Walenciak
Kicer86 at gmail dot com