Re: Wredny pendrive

Autor: budda <nospam_at_nospam.xx>
Data: Fri 01 May 2009 - 14:05:36 MET DST

JoteR pisze:

> Bo ten wątek był akurat pod ręką, bardziej chodziło mi o podsunięcie
> tropu, bo też nie jestem na 100% pewny że to U3. Chociaż tak jak podał
> Michał - sporo na to wskazuje.

Program U3Uninstall.exe pisze tylko: "Please insert a U3 smart drive.",
na stronie producenta nie ma nawet tego pendrive'a, a narzędzie
producenta do innych typów pamięci USB robi tylko format, który nic nie
daje :/

Czy nie ma jakiegoś sposobu, żeby dobrać się do tego na niskim poziomie
i to wywalić? Niestety na opakowaniu nic nie było na ten temat :/

Dziękuję wszystkim za pomoc.

--
pozdrawiam,
Grzegorz Olszewski