zniknięty napęd...

Autor: poli <300ton.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 22:50:44 MET DST

Witam.

Rzecz dotyczy XP Professional SP2.
Muszę trochę opisać objawy , bo nie bardzo wiem jak je nazwać.
Zaczęło się od tego, że przestał uruchamiać się Eset SmartSecurity wywalając
komunikat o braku możliwości uruchomienia jednej z kluczowych dla niego usług.
Odinstalowałem więc go i po restarcie zacząłem instalować ponownie. Nie udało
się dokończyć, bo znów uraczył mnie powyższym komunikatem dodając jednak, że
nie mam uprawnień mimo, że działałem na koncie administratora.
Usunąłem więc wszystkie foldery Eseta, także te w profilach użtykowników.
Niestety nie mogłem uruchomić RegEdit-a. Po prostu żadna akcja nie dawała
rezultatu, nawet z linii poleceń, więc rejestru nie udało się wyczyścić
ręcznie. RegCleaner natomiast komunikował tylko o błędzie i proponował, że
się ... wyłączy.
Zostałem z ręką w nocniku.
Postanowiłem, że uaktualnię system do SP3 za pomocą płytki z zintegrowanym
SP3. Wszystko grało do momentu uruchomienia okienek. Najpierw nie
wystartowała usługa kompozycji mimo, że ustawiona była na AUTO. Uruchomiłem
ręcznie. RegEdit wciąż nie startował. ESET przy instalacji zgłaszał ten sam
błąd.

Na domiar złego zniknął napęd DVD. BIOS go widzi a winda nie. W menedżerze
urządzeń go nie ma. Napęd to LG H42n, na PATA.

Jest na to jakaś rada, czy czeka mnie reinstalka? Z góry zakładam, że to nie
sprzęt, bo przecież dopiero co skończyłem instalację.
Z góry Wszystkim Wam dziękuję.

pozdr00fka
 poli.