Re: [ot] Filtrowanie ruskiego spamu w Operze

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 25 Apr 2009 - 16:38:18 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Wcale nie zawsze. Sporo spamu z Rosji to różne idiotyczne
> oferty handlowe, bez załączników, tylko z numerem telefonu
> kontaktowego.

Oczywiście, że nie zawsze.
Wczoraj przeczytałam to:
Trojan: pieniądze albo Windows!
Nowy rodzaj trojana blokuje użytkownikom dostęp do ich własnego komputera
z Windows, a następnie żąda okupu w zamian za przywrócenie dostępu. O
takich przypadkach donosi wielu producentów oprogramowania antywirusowego.

Więcej tu:
http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Trojan-pieniadze-albo-Windows,wid,11065431,wiadomosc.html?ticaid=17ea0

> A spamu (a dokładniej: zawartych w nim załączników oraz
> odnośników do stron WWW) otwierać nie wolno *nigdy*. Nie
> tylko jakiegoś konkretnego rodzaju spamu.
>
> PS. Jest już nawet spam po polsku. Ale jeszcze bardzo topor-
> nie (pewnie automatycznie) tłumaczony.

Coraz więcej śmieciarzy "pracuje" :-(

--
animka