[ot] Filtrowanie ruskiego spamu w Operze

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Apr 2009 - 10:50:58 MET DST

Witam
Prosze wybaczyć że ja tu z OT, ale na p.c.m mój post wisi już tydzień i
nikt nie odpowiedział :)
Ostatnio nadchodzi trochę spamu pisanego cyrylicą. Jest w nim nagłówek:

------=_NextPart_000_0023_D9_BDBC61FB.FE63E3D8

Ale gdy użyję jako kryterium stringu windows-1251 to Opera nie chce
odfiltrować takiego maila. Ktoś wie dlaczego i co zrobić by odfiltrowało?

A druga sprawa to ciekawostka. Typowo taki mail da się otworzyć tylko raz -
gdy go otworzyć drugi raz, znika treść maila i część nagłówków. Jak to jest
zrobione i czy tej cechy nie da się użyć do filtracji?

--
Jacek