Re: Skąd numerek do XP?

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 16:37:45 MET DST

Dnia 4/22/2009 3:10 PM, Użytkownik promkg napisał:
> Witam,
>
> Pytałem już wszędzie, łącznie z dyplomowanymi specjalistami od licencji
> Microsoft i nikt nie jest w stanie mi jednoznacznie odpowiedzieć.
> Problem jest taki: kupuję sobie, albo komuś Windows Vista Business OEM.
> Taka licencja ma możliwość downgrade'u do XP. No i ok - instaluję sobie
> XP z jakiegoś pożyczonego nośnika i wszystko jest OK, do momentu w
> którym pyta mnie o numer seryjny - oczywiście ten od Visty nie pasuje.
> Skąd wziąć (albo wygenerować) numer do takiego Windows XP. Oczywiście
> taki, żeby było 100% legalnie.

Na infolinii powiedzieli mi że skoro będe miał płytke to i numerek mi
sie jakiś trafi.
Cała akcja downgrade jest imho troche beznadziejnie "zorganizowana", ale
trudno.

Zamiast VBusiness zainstalowałem XP z płytki z sieci (kopia zwykłego
BOXa) i OEMowy serial XP Prof z innego laptopa. Aktywacja przeszła przez
sieć.

Dodam że ten inny laptop wziąć prawidłowo się aktywuje w sieci po
instalacji.

--
Pozdrawiam
dziobu