Re: XP - blokowanie wszystkich stron www oprocz...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 01:05:49 MET DST

Użytkownik "Przemysław Rachwał" <przemyslaw.rachwal@gmail.com> napisał w
wiadomości news:gsqngm$guq$1@inews.gazeta.pl...

> a jakieś cudo typu Outpost Firewall lub Kerio?
>
> mają całkiem zaawansowane filtry i chyba też mają filtrowanie WWW

U mnie Avast ma takie cuś - wbija mu się w regułki i przy wywołaniu
adresu (tylko muszę sprawdzić, czy wpisany adres rozwiązuje na IP, czy
działa bezpośrednio po nazwie) wypisuje na stronce, ze witryna jest "be"
i jej nie wyświetli. Zdaje mi się, można to zabezpieczyć hasłem, regułki
znaczy się. Muszę sprawdzić też, jak to się ma do proxy.
Muszę go kiedyś szczegółowiej pod tym kątem przebadać...

--
Tramwaj nie jest złośliwy...
http://www.czeresniak.friko.pl/