Re: XP - blokowanie wszystkich stron www oprocz...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 22:57:22 MET DST

Użytkownik "Przemysław Rachwał" <przemyslaw.rachwal@gmail.com> napisał w
wiadomości news:gsqju1$s92$1@inews.gazeta.pl...

> wyłącz internet z poziomu routera, i udostępnij go przez PROXY w
> przeglądarce - pełna kontrola

Nie każdu ma router... ja nie mam... a czasem potrzeba mi odciecia netu,
lub jego selektywnego puszczenia tu, czy tam. Tak, aby komputer nie
łączył pod jakiś-tam adres na przykład... Musialbym też odciąć adres
wysylany do proxy... a nie ciąć innych łączy...
Pokombinuję. Bo na razie moje obejście działa.

--
Tramwaj nie jest złośliwy...
http://www.czeresniak.friko.pl/