Re: XP - blokowanie wszystkich stron www oprocz...

Autor: Marcin <marcs_at_nie.mam>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 20:08:41 MET DST

Sempiterna pisze:

> Użytkownik "Marcin" <marcs@nie.mam> napisał w wiadomości

> Operze, Fx, Chrome, Safari, też zabierzesz przez GPO? Jeśli tak, to OK...
> Także Total Commander musiałby mieć przez GPO takie blokowanie... Bo on
> też umie korzystać z HTTP i proxy.
> Każdy z tych programów na swoje miejsce, gdzie adres proxy się wpisuje.
> Jedynie zablokować IP proxy na FW i tę możliwość modyfikacji wyłączyć...
> tylko jest setki... tysiące... innych proxy...

A skąd maja się te programy na tym komputerze znaleźć ?
Same się zainstalują skoro user nie będzie miał prawa instalacji.
Z pendriva ?
Via GPO dostęp do dozwolonych programów i tyle.
Pytanie nr 1, Co to za komputer , do jakich celów ma służyć.
Myśląc jak ty miałbym w zakładzie pierdylion problemów a tych nie mam.

--
marcin