Re: blokowanie katalogow

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 19:37:38 MET DST

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci
news:23kuu4tv9mmo588b7chgdvr7e01r5k4qok@4ax.com...
> jesli w archiwum jest katalog, to od pewnego czasu winrar wywolywany z
> menu kontextowego, po rozkompresowaniu powoduje, ze rozkompresowany
> katalog jest zablokowany i nie mozna go skawac (np. total commanderem
> ani explorerem). pliki w tym folderu sa OK. mozna je przenisc albo
> skasowac. sam katalaog mozna rowniez przeniesc. nie mozna go tylko
> skasowac, az do restartu kompa. po nim nie ma problemu.
> czy ktos wie, co moze byc przyczyna, ze winrar blokuje te katalogi i
> co zrobic, zeby tego nie robil? z gory dzieki za porade. <rs>

Zobacz Unlockerem, badz innym tego typu programem, co blokuje uchwyt...
najporawdopodobniej cos jest nadal aktywne i otworzylo sobie katalog.
Trzebaby zobaczyc na liscie programów, czy to przypadkiem nie "ten"...
Jesli to cos, co blokowac nie powinno, unlockerem zrzucasz uchwyt i
mozesz skasowac obiekt (sam unlocker to umie). Zwykle takie skasowanie
nie rodzi powazniejszych konsekwencji, zdarzalo mi sie, ze nawet 20
programów na tym czyms wisialo, najpowazniejsza jak dotad konsekwencja
bylo w moim przypadku przewrócenie sie Explorera... ale tylko jeden,
jedyny raz. W pozostalych przypadkach bez problemów.

--
Tramwaj nie jest zlosliwy...
http://www.czeresniak.friko.pl/