Business Contact Manager dla OE2007 - dziwnie zachowanie

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 12:44:13 MET DST

Witam!
Miałem na XP Home taki problem, że w czasie pracy z dodatkiem BCM,
dokładnie z bazą kontaktów, w momencie odbioru wiadomości POP3 całość
się wywracała i pakiet się restartował. Zakupiłem więc XP pro,
postawiłem wszystko od nowa. Poniedziałek, wtorek - wszystko OK.
Pracownik pracuje na uprawnieniach USERa. Dziś podinstalowałem pluginy
adoba Flash i shockwawe player. Problem powrócił. Czy ktoś się spotkał
z podobnym problemem? Gdzie pogmerać aby naprawić tę upierdliwość?
Wspomniany BCM pracuje na udostępnionej bazie danych spod Vista
Business. XP ma wyłączony firewall (nie działy połączenia do serwera
baz danych).

Pozdr, K.