Re: menu START - brak prawokliku

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 16:36:27 MET DST

*poli* pisze:

> Mam prośbę do Was, specjalistów pomóżcie odzyskać możliwosć wywołamia menu
> kontekstowego z prawokliku w menu START. Nie mam pojęcia kiedy zniknęło więc
> i nie wiem co pozbawiło mnie tej funkcjonalności.
> I jeśli ktoś wie jak tego uniknąc w przyszłości, to będę wdzięczny za naukę.

> System to XP Home SP3 na lapku IBM-a (wyłączyłem wszystko co mogłem z
> "ulepszaczy" IBM-a).

Piszę z Visty, więc nie podam dokładnej lokalizacji tej opcji, ale
poszukaj gdzieś w opcjach Menu start i Paska zadań, w oknie dostosowywania
menu start opcji (takiej lub brzmiącej podobnie) 'Włącz menu kontekstowe i
przeciągnij i upuść dla menu start'.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]