Re: Pendrajw z ukrytym wirusem?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 00:22:33 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:gsijo6$19bm$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości

> Uhmm, za kilka chwil będziesz miał tyle regułek, że nie będziesz
> wiedział co do czego.

A na takie rzeczy, to już mam Ad-Watcha :)
A tak w ogóle spoko, co jakiś czas przegladam listę regulek i wywalam
już niepotrzebne... Nie martw się :), bez mojego pozwolenia nic nie
przejdzie.
Ino czasem sie można kapkę powqrwiać, jak instalator chce chlać z
sieci... po instalacji usuwam go z listy. Może ciut upierdliwe, jednak
wiem, co kontroluję. Nie pogubię się, spokojnie.

--
Nobody wanna see us together,
But it don't matter no.