Re: Problem ze sklonowaniem dysku - PM8.05

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 16:30:55 MET DST

Fri, 17 Apr 2009 22:51:54 +0200, w <b3z9zqsi4846$.dlg@kwinto.prv>, Michal
Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(-a):

> Dokładnie tak.

Już w pierwszym poście pisałem, że robiłe fixmbr, fixboot i nawet bootcfg z
konsoli z płytki XP.

I nic.

Użyłem Paragon Disk Manager zamiast Partition Magic -- i system przeniósł się
bez problemu :).

Ciekawostka: po sklonowaniu (użyłem klonowania dysku w Paragonie) i
rozszerzeniu partycji PM coś wspomniał o nieprawidłowym wpisanym rozmiarze
partycji, naprawił to... ale teraz Paragon zaczął wypisywać "Patrycja:
Invalid".

Najwyraźniej oba programu mają różne spojrzenie na partycje :>.

A przy okazji: czym usunąć z tablicy zaznaczenie sektora jako bad (sklonował
się dysk razem z tym wpisem, oczywiście na nowym dysku sektor jest sprawny i
chciałbym go dla porządku odzyskać).