Re: XP, wifi i ciągłe zrywanie połączenia

Autor: Skalski <karol-nazwisko_at_wp.pl.invalid>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 16:26:15 MET DST

Jacek Kalinski napisał(a):
> System: XP SP3
>
> Od jakiegoś czasu (nie potrafię określić od ilu miesięcy) połączenie
> bezprzewodowe jest zrywane co kilka minut (nawet co 2 minuty).
> Zrywanie połączenia objawia się odłączeniem "kabelka", czyli przy ikonie
> połączenia sieciowego pojawia się z czerwonym krzyżykiem, a następnie
> zaczyna ponownie łączyć, pobierać adres IP z DHCP... tylko po to, żeby
> za kilka minut ponownie zerwać połączenie.

Komputer stacjonarny, sp3, wbudowana karta dźwiękowa (~realtek)
sieciówka(to było na kablu) też zintegrowana z płytą (jakiś -Gigabyte)
Router - (stara karta sieciowa 3com(10Mb/s))

Po zainstalowaniu: albo to było sp3, albo sterownik _k.dźwiękowej_ ikona
połączenia sieciowego zaczynała "szaleć"

"rozwiązałem" to ograniczając prędkość transmisji w ustawieniach karty
sieciowej(z jakiegoś "auto" dałem na 100 albo na 10Mb)

Nie wiem czy to ma związek z twoim HP, ale może cię naprowadzi na jakieś
rozwiązanie.

--
ks