Re: Pingi

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 23:28:32 MET DST

Użytkownik "Przemysław Rachwał" <przemyslaw.rachwal@gmail.com> napisał w
wiadomości news:gs876e$ip2$1@inews.gazeta.pl...

> polecam np. wyłączenie zapory połączenia internetowego - to dziadostwo
> strasznie zamula :)

Nie wiem, co to by musiała być za zapora, żeby zamulać... albo strasznie
słaby komputer.
Na komputerze z zegarem 300 MHz nie stwierdziłem wyraźnego wpływu...
nawet w ogóle bez wpływu...
Na NT4 wprawdzie... KPF215 spolszczony nie był w ogóle zauważany w
pracy. Jedynie, gdy się odzywał, to wyrysowanie okienka z komunikatem
trochę zajmowało.

> koniec baju baju bo nie wiemy co jest przyczyną, może być to wirus,
> może problem techniczny u operatora, a może kiepskie kable na wiosnę

Stąd i ja polecam rozeznanie się "na swoich śmieciach", co którędy
przelatuje.

> kontakt z dostawcą usługi wiele wyjaśni!

Z pewnością... Nie zawadzi.

--
Nobody wanna see us together,
But it don't matter no.