Re: Pingi

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 22:34:55 MET DST

RedLite <sentotento@interia.pl> napisał(a):
> Tracert niewiele mi pokazuje - parę razy "upłynął limit czasu żądania" i
> na końcu ping do hosta.

No właśnie, a jak jest z innymi hostami?

> Mnie bardziej chodzi żeby sie upewnić czy to nie wina wyłączonej usługi
> (przykładowo QoS czy coś w tym stylu)

Pewnie się naczytałeś bzdur o tym, że QoS spowalnia neta. Na szczęście nie
jest to prawdą.

> Czy jest jakiś taki trick żeby włączyć *na chwilę* wszystkie usługi jakie
> domyślnie w XP są włączone?

Po pierwsze nie jest to dobry pomysł. Po drugie nie ma takiego tricku.
Możesz je zatrzymywać po kolei z poziomu services.msc.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/