Re: Nie moge zainstalowac karty muzycznej... Dlaczego?

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 17:32:42 MET DST

scaut.00 log(in):
> Witam,
> przetrzasnalem archiwum, jednak zaden z postow mi nie pomogl.
> Zakupilem plyte glowna MSI915GM-FR, która ma wbudowana karte
> graficzna i muzyczna...
> Po formacie, postawieniu systemu- windows XP wykryl karte graf, ale
> muzycznej nie..
> mecze sie juz 2ga godzine i nie moge dac sobeui rady.
> Na plycei jest karta 82801FB ICH6-AC'97.
> Sciagalem juz WDM_R221, Driver Updater Pro, ale nci to nie dalo..
> Za kazdy razem mowi ze nie znaleziono sterownika do karty...
> pleaseee pomozcie, bo zaraz wyrzuce tego złoma za okno...

:-)
http://www.msi-polska.pl/index.php?func=service
http://www.msi-polska.pl/index.php?func=downloadindex
albo
http://www.msi.com/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=1&prod_no=156
a później można aktualizować drivery (odpowiednio).
Twoja karta dzw. m.in. potrzebuje sterowników Azalia, a nie Realtek HD
Audio.

--
Nie rzucaj(cie) przez okno złomem,
bo przyjdzie ktoś z łomem ;-)