Re: A jednak pewien minus dla Opery...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 00:21:30 MET DST

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
news:gs31on$l48$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie wiem czy to dokładnie to o czym piszesz
> ja przy przeglądaniu stron allegro po kliknięciu na aukcję czasami mam
> puste strony, wracam wybieram stronę ponownie i działa

Puste strony zdarzają się, ale nie mają związku tylko z allegro, poza
tym zjawisko jest tak marginalne, że właściwie nie przeszkadza.
Występuje czasem, gdy do poprzedniej strony wraca sie bo bardzo długim
czasie, powyżej 1-2 dni.
Mniechodzi bardziej o to, ze powrót do poprzedniej strony jest, ale
staje się ona wtedy nieklikalna. Co ciekawe, zrobienie kombinacji
przyciskami (myszolewoklik) "tam" i "z powrotem" przywraca klikalność,
podobnie kombinacja ALT-Kursor_tam a potem ALT-kursor_z_powrotem. Tego
jednak dłużej nie badałem, przysiądę się kiedyś na dłużej i porobię
trochę brandzelku klawiszowo-przeglądarkowego.

> to samo przy powrocie do strony kategorii, tak samo loteria czasem
> jest czasem nie

Mnie się wydaje, ze przyczyną jest jednak reakcja Opery na zły kod -
pamiętam, że licytowałem w jakiejś aukcji, strona z opisem była totalnie
kompletnie rozjechana. Spod IE - ślicznie, czyściutko, jak należy, Fx
chyba też spoko...
Może za takim wytłumaczeniem przemawiać fakt, że nie udało mi się tego
wywołać w Operze dziesiatce, a ta, jak wiadomo, ma zmieniony silnik
renderujący, z wersji Presto 2.1, na Presto 2.2 (były zakusy, by ten
silnik wstawić do IE...). Zatem, pewnikiem silnik renderujący głupieje
przy pewnej kombinacji niewłaściwych kodów... Tak luźno przypuszczam...

--
Nobody wanna see us together,
But it don't matter no.