Re: A jednak pewien minus dla Opery...

Autor: AdamS <ad.as_at_cut.interia.pl>
Data: Tue 14 Apr 2009 - 07:56:26 MET DST

To i ja dorzuce dwa minusy choć jeszcze wytrzymuje i cały czas liczę że w
kolejnej wersji będzie ok :)
1. Dość często się wiesza i nie mogę znaleźć przyczyny gdyż jest tak samo
losowe jak Twoje cofanie. Czasami przy 30 zakładkach czasami przy 2 na
różnych stronach. (zaczeło się od wersji 9.x)
2. Często po zamknięciu pozostaje w pamięci?? co przy ponownym jej
uruchomieniu skutkuje komunikatem w luźnym tłumaczeniu "że opera jest juz
uruchomiona" Trzaba zamykac z listy procesów. Problem występuje od
niedawna. W tym przypadku moje podejrzenia skłaniają się ku współpracy z
javą?

--
Pozdrawiam AdamS