Re: Dziwny problem z "netstat"

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 11:28:07 MET DST

news:ga06pd919koe$.dlg@kwinto.prv...

> Nie ma co się dziwić, zostałeś stacją przekaźnikową Skype'a ;-). To
> dlatego m.in. wolę dowolnego SIP-a od tej zabawki.

Chociaż tak po prawdzie - tak naprawdę, to mi to nie przeszkadza,
porównałem wydajność systemu przed i po ruchu, nie zmieniła się, nie
bylem tylko pewien, czy program nie zwariowł... kiedyś przy jednej
awarii skype mialem tego ponad półtora tysiąca i co gorsza, skype nie
dał się do konca zamknąć i kilka portów pozostało otwarte. Dopiero
reload systemu... ale to w poprzednich skype. W obecnym systemie
bardziej narzekam na DC++, który tak potwirnie przepuszcza zasoby, że
nie wiem... po ok. dobie pracy zaczyna si.e bardzo dziwnie zachowywać, a
w menedżerze zadań ilość obiektów GDI rośnie do wartości granicznej -
9997-9999... (najpierw zaczyna od wartości normalnej, ale nie uwalnia
chyba raz użytego obiektu...) co gorsza, nadmiarowe obiekty blokują się
na slepo w systemie (tak wynika z jego zachowania) i po ok. 3 dniach
program wywala sie. kompletnie, a sam system chodzi, jak z
przeproszeniem, niedoruchana starucha, jakby nie mial zasobów, mimo
wyłączenia DC++. O ile się nie wywali. Dziennik zdarzeń milczy. To już
wolę skype, on przynajmniej nie marnuje zasobów i uwalnia je w porę, i
nie powoduje mulenia komputera - pamięci na "herezję" Skype" starczy,
nawet bez swapa - wolnej RAM wystarczająco dużo.

--
Nobody wanna see us together,
But it don't matter no.