Re: A jednak pewien minus dla Opery...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 12 Apr 2009 - 19:08:33 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:13q8d97rm4h07$.lush7058e8cp.dlg@40tude.net...

> Zauważyłem to samo. Ale to występuje dopiero od wersji mniej więcej
> 9.6,
> dawniej tego nie było. Mam nadzieję że twórcy naprawią... :)

Miejmy nadzieję, że w dziesiatce będzie dobrze... niby mógłbym jej
używać, choćby dlatego, ze przechodzi test ACID3,ale to jeszcze jakaś
Alfa, czy Preview, przez co nie grzeszy zbytnią stabilnością... Nie wiem
jednak, czy ostatecznie nie będę zmuszony... Zaryzykować, że raz
dziennie się przewróci, poświęcić 5 sekund na ponowne uruchomienie i
mieć chodzące linki... Wolę poczekać.

--
Nobody wanna see us together,
But it don't matter no.