Re: legalna licencja XP offline

Autor: <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Thu 09 Apr 2009 - 16:27:31 MET DST

On Apr 8, 8:59 am, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
> [...]

widzialem jakies 2 partycje na koncu dysku, jedna nawet miala nazwe
sugerujaca takie zastosowanie, ale czy nie mozna wykorzystac po prostu
katalogu i368 instalacyjnego i normalnie uruchomic winnt.exe spod
freedos

czy mozecie cos wiecej powiedziec jak to jest rozwiazane

> I jeszcze dwie uwagi:
>
> 1. Odzyskiwanie wykasuje ci wszystko - przywróci taki stan jaki był po zakupie.

czyli jesli mam tam duza ilosc cennych danych to takie odzyskiwanie
odpada...

a gdzie dokladnie moze znajdowac sie ta partycja bo juz utworzylem
swoj wlasny uklad partycji