Re: w2k gubi ustawienia logowania

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 08 Apr 2009 - 16:53:11 MET DST

Piotr Palusiński in news:grg065$n05$1@nemesis.news.neostrada.pl

napisalem o tym - trzeba wklepac "Twoje" controluserpswd. w uruchom i
dostaje sie "moje" uzytkownicy i hasla, o czym pisalem w root poscie [z
dokladnoscia do pomylki: hasla-konta,ale ufam, ze kto wie, to wie] ,czyli ja
ta droga podana przez Ciebie wlasnie dzialam i skutek jest taki,jak w root
poscie: gubienie ustalen.