Nośnik Windows Vista

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 08 Apr 2009 - 02:17:07 MET DST

W zeszłym roku dostałem z Microsoftu promocyjną Vistę Ultimate SP1 z
licencją na 1 rok. Ostatnio chciałem ją wreszcie sobie zainstalować, ale
gdzieś wcięło mi płytkę. Zostało samo opakowanie i na osłodę druga płyta
z programami Windows Live :( Mam w związku z tym prośbę do grupowiczów:
czy znalazłaby się jakaś dobra duszyczka, najlepiej z Warszawy, od
której mógłbym przegrać sobie powyższy krążek?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl