Vista gubi hasła sieciowe

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 14:17:36 MET DST

Witam,

>na .windows.vista coś pustawo, to tu spróbuję<

W otoczeniu sieciowym mam 2 komputery z udostępnionymi katalogami.
Skryptem przy logowaniu mapuje oba (net use ...) ale bez podawania usera
i hasła (to w koncu plik tekstowy). Te dane wpisuję do haseł sieciowych
w ustawieniach użytkownika (panel sterowania->konta użytkowników->hasła
sieciowe).
I teraz tak:
- login jest wszedzie taki sam ale jest inny niż bieżąca nazwa uzytkownika
- hasła dla obu zasobów są różne, oba są też inne niż hasło do
zalogowanego użytkownika

Po wpisaniu haseł, w XP wszystko działa. Po zrobieniu tego samego na
Viście przy mapowaniu pyta sie o usera i hasło. Zawsze pyta się tylko o
login i hasło do jednego zasobu (!!!) a drugi mapuje. Moge skrypt olać,
zrestartowac komputer i jest szansa ze teraz zapyta sie o to drugie
hasło. Jesli przed wykonaniem skryptu wejdę do tych nastaw, wpisze oba
loginy/hasła, to skrypt przechodzi. Robie restart - znowu jedno gubi.

Problem zniknął gdy do obu zasobów ustawiłem takie same hasła. Ale nie
chcę zeby tak zostało.

System reinstalowałem niedawno. Wczesniej to jakoś działało.

Vista Ult; x86; SP1+wszystkie poprawki
bez domeny; sama grupa robocza

--
Pozdrawiam