Re: Problem z wyświetlaniem WIN 2003

Autor: RS <rsadza_at_op.pl>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 09:47:20 MET DST

> Ale konkretnie, czarny ekran jest tylko po pojawieniu sie ekranu logowania
> Win2003, czy od momentu wlaczenia komputera?
>
> Uruchamiac w trybie VGA probowales? (F8 przy bootowaniu)

po restarcie komputera wszystko ładnie sie wyświetla aż do momentu kiedy
powinno pojawić sie okno logowania, a dokładnie pasek ładowania windowsa sie
jeszcze wyświetla i wydaje mi sie ze jak ma sie wyświetlić okno logowania
nagle ekran gaśnie. Wciskając F8 przy botowaniu u mnie włącza sie menu
wyboru dysku nie wchodzi w menu wyboru trybu uruchomienia jak to jest w XP.