Problem z wyświetlaniem WIN 2003

Autor: RS <rsadza_at_op.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 08:54:32 MET DST

Witam,
Mam pewien problem z wyświetlaniem w Windows 2003, a mianowicie podłączyłem
sie do tego serwera za pomocą pulpitu zdalnego wykonałem jakieś mało
znaczące czynności i zrestartowałem serwer, serwer po restarcie dział dobrze
można sie do niego nadal podłączyć za pomocą pulpitu zdalnego, ale na
monitorze podpiętym do tego serwera jest czarny ekran tak jakby zmieniła sie
rozdzielczość wyświetlania. Nie wiem jak można to zmienić, a może to jakiś
inny problem. Proszę o jakieś wskazówki jak to naprawić.
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
RS